Zakelijk bellen tijdens drukke dagen

Ik heb een outbound call center nodig. Het is voor mij namelijk niet meer te doen om ook maar één acquisitie te starten zonder halverwege te moeten zeggen: “wacht even mijn kinderen slaan elkaar de hersens in”. Het kon vroeger al ruzie zijn, maar nu ze veel thuis moeten zijn en er weinig te doen is buiten is het code rood geworden binnen. Dat maakt het starten van acquisities en potentiële verkopen veel lastiger. Want hoe kan ik nu een goed gesprek starten terwijl er achter mij wordt geschreeuwd. Op één dag in de week mag ik op kantoor werken. Op deze dag probeer ik dan ook zo veel mogelijk verkoopgesprekken te starten. Maar vaak heb ik hier meer tijd voor nodig. Dan probeer ik er thuis ook een paar te doen, maar dat werkt gewoon niet. Gelukkig bestaat er iets als een outbound call center. Ik heb al voorgesteld om hierin te investeren aangezien dit ons leven zoveel gemakkelijker kan maken.

Wat is een outbound call center

Een outbound call center is bedrijf dat je ingeschakeld die vervolgens een deel van je acquisitie overneemt. In andere woorden, ze starten het verkoopgesprek voor je. Zeker in deze tijd kan outbound call center echt een uitkomst bieden. Een outbound call center kan namelijk die eerste ruwe lijst aan potentiële klanten filteren. Vervolgen hoef ik alleen nog maar die contacten te bellen die warm zijn. Dat is vooral het voordeel van een outbound call center en ik denk in deze tijd dat dit veel goeds kan opleveren. Dan kan ik mij namelijk ook focussen op de echt belangrijke klanten terwijl de outbound call center voor mij uitzoekt wie interesse heeft.

Opnemen kan ook

Naast het inschakelen van een outbound call center kan je er ook voor kiezen om telefoonaanname service uit te besteden. Een telefoonaanname service zegt denk ik al genoeg. Met een telefoonaanname service neemt het externe bedrijf voor jou de telefoon op. Dit bedrijf die de telefoonaanname service verleend is op de hoogte van alles wat er in jouw bedrijf speelt zodat hij mensen ook echt te woord kan staan. Als telefoonaanname service er niet uitkomt, of een specialist nodig is schakelt hij door naar het echte bedrijf. Ook een telefoonaanname service kan dus echt een uitkomst bieden in deze tijd. Rustige telefoontijd is namelijk schaars. Je hebt maar een paar momenten rust op een dag waarin je belangrijk belletjes kan plegen. Een telefoonaanname service en een outbound call center kan er voor zorgen dat jij deze rustige tijd goed kan benutten. Verkopen blijft natuurlijk gewoon door gaan en moet je ook thuis ongestoord kunnen doen.